Circ. 2.

În legătură cu alegerea noului guvernator bnm.

Și iarăși avem dozarea informației, un scenariu cu ritualuri, etc. Cel care eu am zis încă pe 5 octombrie (25 zile în urmă) că va fi noul guvernator, întîi a fost prezentat, ca printre altele, publicului. La emisiuni el își dădea cu părerile lui filosofice despre sistemul bancar, ca un acsacal bătrîn. Apoi a urmat circul cu depunerea dosarelor. Ieri seara erau doar 4 candidați înregistrați, ca spre noapte să fie anunțat că și-a depus candidatura și Negruță, Eu deja mă gîndeam că prognoza mea bazată pe jocul prost al actorilor, care e ca un spoiler și îți permite să vezi întreaga poveste, e greșită.

Dar iată că se prea poate să nu fie greșită.

Azi dimineața aflăm că în afară de Negruță, candidatura și-au depus-o încă patru oameni.

Și aici, o surpriză, pe ultimul loc stă chiar acela pentru care s-a făcut acest circ.

Eu îmi păstrez prognoza, și zic că Dumitru Ursu va fi noul guvernator BNM.

Lasă un răspuns

