Macaroane de marca Leancă

Citiţi articolul de mai jos.

Acum, îmi imaginez cum Leancă pleacă la Berlin. Cu cine se va întîlni? În calitate de ce? De fost ministru? Cu cine? Odată ce n-a pomenit în mesajul său oficial pe facebook, se vede că cu nimeni. Mi-l imaginez pe leancă la sediul doamnei merkel. Este oprit la poartă, şi-i întrebat:

– Cine eşti?

– Eu sunt iurie leancă, am fost prim ministru în Republica Moldova…

– Da, şi cu ce întrebare?

– Am venit să discut cu doamna merkel despre…

– Ai invitaţie?

– Nu, dar…

– Cară-te de aici.

– Dar nu înţelegeţi, că cetăţenii au ales pro-european, şi votul lor nu le aparţine celora care fac alianţă cu comuni…

– Cară-te sau te ducem cu forţa.

– Transmiteţii că judecători europeni, să asiste pe judecătorii moldoveni în…

(scoate tazerul) – Văd că ai nevoie să-ţi repet.

– Gata, plec, dar transmiteţi doamnei merkel că numaidecît să mă sune. Şi să-mi verifice facebook-ul oficial, eu acolo am scris careva idei, şi pentru ce am venit.

– Da, da, vom transmite, acum pleacă.

Paznicul se întoarce în cabină. Partenerul său îl întreabă:

– Cine era?

– Da, unul, fost prim ministru în Republica Moldova. Îşi închipuie că-s mari şmecheri.

– Nu era acela, care umbla să dea mîna cu merkel pentru poze, acela cu păr transplant de păr?

– Nu, acela-i filat.

 

Dar dacă serios, cît de prost trebuie să fii să admiri aşa un escroc.
 

Lasă un răspuns

