Despre Boeing. 2.

Unele lucruri se clarifică.

Știți deja despre renumita discuție între cazacii din estul ucrainei, care ar fi doborît boeingul? A apărut pe internet, cam după catastrofă. Cum se zice, lucrează repede sbu-ul ucrainean:

Video actualizat de la sbu

Video actualizat de la sbu

Mi s-a părut straniu ieri că acest video a fost actualizat (scrie în paranteze). Dacă era ceva nou, trebuia de pus video nou, și vechiul de lăsat, pentru arhivă:

sbuAm vrut să văd vechiul video, dar a fost șters. Ceea ce zic – e straniu. Dar m-am culcat fără să-mi bat capul. Iar azi dimineață am găsit ocazia să văd vechiul video, care a fost descărcat la început și încărcat înapoi pe youtube de un maidanez. La minutul 1:08 se petrece o greșeală în timpul indicat în video. De la 17:14 se trece la 17:32.

Gurile rele mai spun și că a apărut fișierul video pe rghost, iar în headere se vede că data creării (nu a uploadului) a fost cu o zi înainte de catastrofă. Din respect pentru adevăr eu nu voi accepta acest argument, pentru că această situație este ușor de falsificat. Youtube șterge headerele, și aș putea și eu să downloadez acest video de pe youtube, să-l editez în computerul meu care are data schimbată, și să-l salvez. Se va primi același efect.

Al treilea lucru care iese în ochi e că o grupă de cazaci din „Armata Creștină” nu poate să opereze un complex anti-aerian cum ar fi Buk. Pur și simplu nu pot. Acolo e nevoie de o echipă întreagă, care să aibă cunoștințe și experiență. Și buk-ul nu putea să stea la postul de control al cazacilor (fiecare post de control cu cîte un buk).

Mai mult. Militarii ucraineni îi bagă un cuțit în spate lui Poroșenco, spunînd că separatiștii nu au buk-uri. Pentru cei care mă terorizează că dau linkuri la presa rusească – linkul e cu .ua.

Mai este și tweeter-ul dispecerului spaniol care se află la Borispol, dar eu nu-l iau ca argument.

Este o ipoteză că această aventură a fost planificată de Timoșenco, pentru a-l da jos pe Poroșenco. Dar doamna în alb are alibi puternic – ea se află la odihnă cu amantul.

Lasă un răspuns

