Ucraina: 10 ani de lagăre pentru românii cu dublă cetățenie

Eu am spus că românii din Bucovina și din sudul Basarabiei vor fi persecutați de către fasciștii proeuropeni (printre altele, eu nu exagerez deloc când îi numesc fasciști – fascismul e doctrina lor oficială).

Iată că eurofasciștii introduc răspundere penală pentru deținerea dublei cetățenii. Amendă, și de la 3 la 10 ani de închisoare.

Iar având în vedere faptul că mulți români din zonele românești din Ucraina au redobândit cetățenia română – ei vor fi persecutați.

Treaba este că dubla cetățenie e interzisă în constituția ucraineană. Dar vechea putere dictatorială închidea ochii la aceste cazuri. Acum totuși Ucraina e stat de drept.

Eu nu primesc nicio satisfacție de la faptul că previziunile mele se împlinesc, în primul rând pentru că previziunile sunt sumbre, în al doilea – pentru că nu am concluzionat nimic excepțional. Concluziile pe care le-am făcut sunt de mintea copilului, O condiție ar fi ca această minte să nu fie infectată de valori europene, pentru că în acest caz dispare rațiunea.

 

Lasă un răspuns

