Olimpiadă semi-ratată

Îmi aduc aminte de jocurile olimpice de mai înainte. TVR-ul arăta transmisiune în timp real, mai că toată ziua. Olimpiada se făcea simțită, urmăream și eu diferite întreceri, sărituri pe trambulină, patinaj, cu schiurile, cu sania, etc.

Acum trăim în altă epocă. În epoca în care organizatorii vor să-și scoată banul investit. Vând dreptul de a emite. Astfel, olimpiada trece practic nesimțită. Încerc să văd transmisiunea pe un canal rusesc, și îmi spune că nu au dreptul să emită live jocurile olimpice. Încerc pe alt canal, și-mi spune că nu au dreptul să emită olimpiada în regiunea mea.

În loc să fie un eveniment global, olimpiada s-a transformat într-un eveniment despre care se vorbește puțin, dar și atunci – despre orice numai nu despre sport (calitatea ușilor la hotel, culoarea apei, perdelele). Necâștigând în prestigiu, rușii pierd în imagine. Peste 5 ani nimeni nu-și va aminti de această olimpiadă, pentru că nu are loc nimic memorabil, decât ceremonia de deschidere și de închidere.

Imagine

Lasă un răspuns

