Tragedia de anul nou

11 oameni și-au rupt degetele din cauza petardelor în seara de anul nou. Mulți dintre ei presupun că erau beți. Au aprins petarda, și au crezut că nu s-a aprins. Au încercat să o aprindă din nou, când le-a explodat în mână.

Azi am ieșit puțin în stradă și am văzut un băiat, cam de 20-25 ani, mergea și bocea, așa cum la țară bocesc morții. Am stat și am ascultat. Cuvintele sale erau „Eu vreu acasăăă…”

Anul trecut când auzeam așa lucruri mă înfricoșam. Anul acesta sunt suficient de matur ca să nu mă mai mire nimic.

Un lucru e cert – dinamica actuală duce la colaps, și va trebui în scurt timp de schimbat multe. Șansă de îndreptare este.

Lasă un răspuns

