Daily Archives: 27 iunie, 2013

A doua ratare – al doilea semn

Americanii încearcă cu disperare să-i înarmeze pe aliații lor din Siria.

Săptămâna trecută vaporul în care transportau arme teroriștilor a avut un accident, iar armele s-au scufundat.

Alaltăieri o coloană de mașini care transportau armament teroriștilor a fost distrusă… de către înșiși teroriștii.

Cum e stăpânul, așa-s și robii.

Bacalaureatul nu a fost atât de greu

Am văzut proba la matematică. Problemele sunt alese foarte bine. Dacă îți merge mintea măcar oleacă, un cinci oricum primeai, dar dacă mai învățai – pe 8 – 9 dădeai la sigur.

Eu care am primit 5 la bac la matematică am rezolvat ușor niște probleme simple, suficiente pentru nota șase. Și asta la 10 ani de când am dat bacul, fără să fac mai multă matematică.

Degeaba e atacată Maia Sandu.

[21+] Favoriții ziarului Timpul comit atrocități

Mult am stat pe gânduri dacă să pun sau să nu pun acest video. Scenele sunt de groază.

Favoriții ziarului timpul, rebelii sirieni, amestecați cu alți favoriți – rebelii ceceni, și afgani, cu alte cuvinte – reprezentanții lumii democrate în Siria, au prins doi episcopi creștini și i-au decapitat. În stil democratic cecen.

Dacă vorba „Europaeus sum et nihil, europaei a me alienum esse puto” este adevărată, atunci eu nu sunt european. Pentru că aceste valori și modele de comportare acceptate de civilizația europeană mi-s străine.

Iar dacă același ziar pro-terorist atribuie Rusia Asiei, atunci cel mai probabil că sunt asiatic. Cel puțin din punct de vedere moral. În sens că am măcar ceva simț moral.

Vă previn. Materialul video e scârbos. La fel ca și valorile europene.