Lider LGBT – homosexualii isi doresc lichidarea institutului familiei

gessen

Vă fac cunoștință cu Mașa Gessen – o jurnalistă lezbiană, care pozează drept victimă a regimului Putin. E foarte respectată în cercurile occidentale. Aceasta/acesta a declarat în timpul unei emisiuni radio că activiștii homosexuali spun minciuni, atunci când ascund punctele radicale din programul lor. Potrivit ei/lui, ei nu au nevoie de acces la institutul familiei, ci au nevoie să-l revizuiască radical, și mai apoi, să-l lichideze.

Cuvintele ei/lui:

„Este evident că dreptul homosexualilor de a se căsători este indiscutabil, dar în afară de asta, e la fel de evident că institutul căsătiriei nu trebuie să existe. Lupta pentru dreptul perechilor de același sex să înființeze familii sunt însoțite de minciuna despre intențiile noastre cu privire la institutul familiei în genere, după ce scopurile noastre vor fi atinse. Afirmațiile noastre despre faptul că institutul familiei trebuie să rămână neschimbat, este o minciună. Da, e o minciună.

Institutul familiei trebuie să se schimbe, și el se va schimba. Repet: el trebuie să dispară. După părerea mea, el nu trebuie să existe.

Eu nu am de gând să născocesc ceva când vorbesc despre viața mea. Nu pentru asta acum 30 ani am început să mă ocup de activități civice.

Am trei copii, iar copiii mei au (mai mult sau mai puțin) cinci părinți, și eu nu înțeleg de ce ei nu pot avea cinci părinți juridic [Eu și fosta mea parteneră suntem din Rusia, ne-am căsătorit în Massachusets, și la acel moment noi deja aveam doi copii: unul a fost înfiat, pe altul l-am născut eu].

Peste ceva timp, eu am întâlnit o altă parteneră, iar ea avea deja un copil. Tatăl biologic al copilului a fost fratele meu, iar tatăl biologic al fiicei mele – un bărbat din Rusia, și pe el, fiul meu adoptat tot îl consideră drept tatăl său. În acest fel, sunt cinci părinți, care sunt împărțiți în două, sau trei grupuri. [Eu vreaă să trăiesc în așa un sistem de drept, care să reflecte anume această realitate, iar asta nu-i compatibil cu institutul familiei]”

Această mașa gessen nu-i doar o activistă lezbiană. Ea e lider lgbt în Rusia.

Așadar, oamenii care se împotrivesc paradelor acestor bolnavi, au dreptate atunci când spun că homosexualii urmăresc să distrugă institutul familiei.

Iar în încheiere vreau să spun. Mulți așa ziși patrioți spun că paradele în ziua de 9 mai sunt o umilire a poporului nostru. Acești patrioți tac despre parada gay care urmează să aibă loc în această lună. Tac. Pentru că sponsorii nu le-au zis să urle, iar patriotismul dacă nu-i plătit – nu-i atractiv.

Lasă un răspuns

