Mintea de pe urmă

Când eu afirmam, timp de 7 ani că nu Romanii i-au învățat pe daci limba latină, ci invers, mulți se uitau sceptic la mine.

Site-ul timpul.md m-a și blocat când a auzit asemenea erezie din partea mea (comentariile mele au fost blocate exact după ce am enunțat această teză).

Ei bine, acum când am găsit dovezi cum că limba tracilor este proto-slavona, și că slavii (rușii, ucrainenii, slovacii, slovenii, cehii, bulgarii, polonezii) sunt urmașii dacilor, și ne sunt frați, și cum am anunțat despre acest lucru, deodată și oamenii care mă luau în râs pentru ideile cum că romanii (nu românii) sunt urmașii noștri și nu invers, au preluat și publicat acele idei.

Iată doar câteva citate ce ar trebui să-i pună pe gânduri chiar și pe cei mai incompetenți istorici români sau să le dea un pic de fiori celor care ne falsifică istoria sau se fac complici la falsul istoric. Adevărul va ieși la lumină! Iar adevărul este că NU suntem urmașii Romei și că limba noastră este mai veche decât latina vorbită de invadatorii romani!

Din două rele (pentru ei), au ales răul care li s-a părut cel mai mic. Au găsit o înregistrare de 3 luni a unui fost consilier papal (chiar, de ce nu au atras atenția asupra acestui fapt acum 3 luni de zile?). Ce să spun, e un progres. Ar fi bine ca prin referendum, România să fie redenumită în Dacia, și atunci se va rezolva problema identitară și a românilor, și a moldovenilor, pentru că ambele popoare sunt dacice.

Lasă un răspuns

