Umbrela lui Ghimpu

Republica Moldova nu poate exista ca stat fără o umbrelă cum este NATO.

Potrivit sursei, Moldova ar trebui să caute pe cineva care i-ar apăra integritatea și securitatea, iar existența scutului antirachetă este doar în beneficiul țării.

http://unimedia.info/stiri/ghimpu-moldova-nu-poate-exista-fara-o-umbrela-cum-este-nato-54210.html

Asta o spune cineva care și-a pus omul lui ministru al apărării.

”…Când va veni ziua să ne accepte pe noi în Uniunea Europeană, nu știm care vor fi atunci condițiile Europei. Astăzi avem alte condiții, reforme, lupta împotriva corupție”, a menționat Ghimpu.

Zașibisi. Ei nici măcar nu știu care vor fi condițiile. Îndeplinesc orbește tot ce le spune coana ue care se dă cu greu sedusă de cavalerii noștri, trei la număr. Trebuie de renunțat la neutralitate – renunță. Trebuie de legalizat căsătoriile homo – le legalizăm. Trebuie de intrat în nato – intrăm. Trebuie să renunțăm la suveranitate – renunțăm.

Motivul pentru care nu mai ies la vot este că peste un an doi, omul pe care l-am votat se adeverește a fi un rahat ordinar, și atunci mi-e rușine. Eu port răspundere pentru tot ce zice și face acest beșinos, odată ce eu l-am votat. Poate alților li-i tot una, pentru că ei votează pentru că astfel își exercită un drept sfânt. Eu când votez, votez pe cineva să mă reprezinte, și prin votul meu eu semnez sub tot ce zice și ce face acel candidat. Iată că în ultima vreme nu am găsit pe nimeni să mă reprezinte, și să votez de dragul votatului – nu-s atât de iresponsabil.

Lasă un răspuns

