Despre incidentul de la granița românească

Unii oameni s-au grăbit să mă învinuască că aș ține partea rușilor în articolele referitoare la incidentul de la Vadul lui Vodă (articolele unu, doi și trei).

Ei bine, un incident aproape similar a avut loc la granița cu România.

Atitudinea mea rămâne neschimbată – în primul rând nu cunosc suficientă informație, și majoritatea celor care vorbesc pe aceste teme sunt la fel de neinformați ca și mine, doar că ei vorbesc de parcă ar cunoaște suficientă informație. În al doilea rând, grănicerul, tot ce se poate că și-a folosit arma regulamentar, și sunt sigur că nu-i pare bine de ce-a făcut.

Dar oamenii care îi numesc pe ruși porci, pentru că un pacificator moldovean care slujește în armata rusă a „ciuruit”  „drept în cap” pe un tânăr nevinovat, „în locul căruia putea fi orice om care ar fi trecut pe podul de la Vadul lui Vodă în dimineața de 1 ianuarie”; iar în cazul de azi zic că „moldoveanul era contrabandist 100%, toți contrabandiștii trebuie împușcați”… ce să vă zic, îmi pare bine că anume VOI mă criticați, și mi-ar părea nespus de rău să vă aud lăudându-mă.

Lasă un răspuns

