[LIBIA] Întrebarea despre statului lui Gaddafi e închisă.

În legătură cu starea curentă a Liderului.

Autor: Dennis South

Traducere: Sergiu Badan.

„În primul rând vreau să mulțumesc tuturor blogurilor pro-libiene care susțin Jamahyria și pe Gaddafi, pentru răspândire informației despre Libia în acest război. Munca e grandioasă.

În al doilea rând, rog toate blogurile pro-libia, care susțin Jamahyria și pe Gaddafi sî înceteze, sau cel puțin să reducă pe viitor discuțiile în jurul întrebării, e viu Gaddafi sau e mort. Aceasta-i doar o rugăminte! Eu nu am putere asupra nimănui.

Chiar dacă eu am făcut concluzia că, probabil de la 50% la 70% informația din bloguri e autentică, și e foarte importantă. Trebuie de înțeles importanța ei pentru lupta din interiorul Libiei.

Dar azi, când am încercat să-mi fac o închipuire despre ce se întâmplă de fapt, și dacă-i în viață sau nu Liderul… Aici îmi cer iertare dacă par rece, dar lupta se duce nu pentru Muammar Gaddafi. E vorba de eliberarea Libiei, eliberarea Africii, și de asemenea eliberarea întregii lumi.

În acest moment blogurile se aseamănă cu o operațiune psi-ops compusă în sediul CIA. Asta din cauză că informația e confuză. Iar răspândirea confuziei este o armă, folosită de NATO.

Într-un blog este un articol, care spune că Muammar e mort. Apoi în următorul articol se spne că „Aisha Gaddafi a spus că tatăl ei e în viață.” Apoi imediat după asta se spune că: „Gaddafi e mort.”

Eu pot doar să sper că această confuzie nu se va răspândi printre luptătorii poporului libian, care luptă pentru libertate pe pământ. Eu v-aș ruga, ca voi să atrageți atenția asupra raportului amplasat pe Mathaba, în care se spune că Muammar Gaddafi e în viață, – și la fel se atrage atenția asupra problemelor de perspectivă.

Vă rog să faceți legătură la acest raport de pe Mathaba în blogul vostru, pentru cititorii voștri, și să explicați legătura în felul următor: „Pentru a afla poziția oficială cu privire la statutul lui Muammar Gaddafi, faceți click aici”, după care să încetați dezvoltarea ulterioară a acestui subiect, și să vă concentrați asupra rezistenței în Libia.

Blogurile voastre vă aparțin vouă, nu mie. Eu nu am putere asupra voastră. Eu doar vă rog: încetați discuțiile pe tema presupusei morți a lui Muammar, și întorceți-vă la lucru!

Și încă un lucru: CIA, desigur, se bucură de concentrarea atenției asupra unui singur om – Gaddafi. Aceasta-i o veste bună pentru CIA. CIA vrea să facă pe toți să creadă, că acum, când Gaddafi e „mort”, Revoluția și Jamahyria s-au terminat, că războiul de eliberare a Libiei de șobolani s-a încheiat. Continuând discuțiile despre faptul că-i viu Gaddafi sau mort, voi slăbiți mișcarea noastră, și acționați după schemele CIA.

Eu îmi dau seama că Jamahyria s-a adresat bloggerilor cu rugăminteea să înceteze să discute despre viitoarele planuri sau despre pozițiile militarilor. Dar eu înțeleg că Jamahyria consideră normal să dea informații despre lupte care deja au avut loc. De aceea vă rog să readuceți asta în centrul atenției, și scrieți informație despre asta!

Această notă e scrisă cu multă admirație pentru lucrul realizat de diferiți blogger. A venit timpul să ne întoarcem la lucru! Dacă vreți să plângeți pe cineva – mai târziu, după ce va învinge Jamahyria și Muammar! Hai să ne întoarcem la lucru. Mulțumesc”.

=========================

Postfața traducătorului.

Muammar a zis că cea mai veridică informație (adica informația oficială a guvernului legitim) o putem afla pe site-ul Mathaba. Dacă Mathaba a zis că colonelul e în viață, întrebarea o declar închisă.

2 Comments

  1. Eracle Eradia
    Posted 26 Octombrie, 2011 at 10:22 pm | Permalink | Răspunde

    Ghaddafi e simbolul rezistentei ! Un om deosebit care a facut enorm pentru poporul sau ! In nici o tara nici un conducator nu a facut ceea ce a facut Ghaddafi pentru popor ! ALLAH sa il aibe in paza sa si ALLAH sa vegheze asupra Libyei !

Lasă un răspuns

