Răspuns unui comentator zis Lilian

Am primit un comentariu pe care îl voi publica în acest post. Și voi da răspuns.

esti un destept prost. asta pentru ca esit scolit, instruit si autoinstruit, dar iti scapa simtul a ceea ce avea spargatorul de nuci: dinti ca sa crapi nucile si sa ajungi la miez.

Recunosc că multe lucruri încă îmi scapă. Sper că te vei împărtăși cu înțelepciune, și voi avea și eu simțul de a ajunge la miez.

 sa ma fac clar, ce idee idioata sa interpretezi gresit

Eu nu am interpretat nimic. Atunci când interpretez sunt numit conspiraționist. Eu doar am redat. Fără nicio interpretare.

 si in favoarea ta

Nu am simțit nicio favoare. Repet că nu am interpretat nimic. Am selectat un fragment ce nu poate fi interpretat.

 (a unui individ antiromanesc, antiamerican, antidemocratic si propus(prin definitie – antidemocratic))

Din toată lista trebuie de scos cuvântul „antiromânesc”. Iubesc România și poporul român. Restul cuvintelor mă descriu, dar lista nu-i completă.

 o pozitie evidenta si fireasca a unei supraputeri (sua)

E evidentă dar nu firească. Faptul că-i supraputere (sua, scrisă drept, cu miniscule) nu-i dă dreptul să se amestece în chestii de pe alt continent. Ar trebui să studieze mai bine doctrina Monroe (sunt sigur că ai auzit de ea).

 de a contrapune invaziei urss in afganistan prin sustinerea mojahedinilor din pakistan. da, ulterior acestia s-au intarit si razvratit, cum, de fapt, au patit-o americanii si cu irakul, opunind-ul iranului, insa asta este strategia politicilor supraputerilor planetare.

Faptul că-s supraputeri nu le dă supradrepturi. A sponsorizat teroriștii Al Quaeda, asta vrei să spui. Al Quaeda e bună, atunci când e împotriva URSS/Rusiei.

 cert e ca clinton doar a constatat asta, iar tu de odata ti-ai umplut chiloteii tai de pioner cu polutie rosie de comunist rus.

Clinton a constatat, iar eu am publicat. Chiloțeii n-au nicio treabă cu asta. Și încă ceva – n-am fost niciodată pioner.

 daca sua nu intarea pakistanul, cadea si asta sub rusi, precum cazuse dupa ravolutia bolsevica a lui tatuc-tu numeroase tari si din europa, si din caucaz, si din asia mijlocie.

Numeroasele țări ar merita măcar onoarea să le fie prezentat numele. Și da, cunoști și lista țărilor care au căzut sub papucul supraputerii americane? Cunoști faptul că zilnic Pakistanul e bombardat de dronele americane? Tot mai bine decât sub papucul rus.

 dar de unde sa vezi tu asemenea adevaruri, doar esti facut din spematozoizi rosii, nu albi, ca toata lumea. am mai citit niste prostii de-ale tale in privinta vaccinarii si ideii timpite ca unchil sam vrea sa nimiceasca populatia terrei, sau ceva de genul asta.

Argumentele tale corespund gradului tău de inteligență.

 in primul rind, trebuiesc sau nu vaccinele? fara dubii, da, daca e sa privim evolutia demografica a europei din evul mediu, constatam cresteri si descresteri de amplitudini prea mari datorate absentei vaccinelor. faptul ca companiile vor sa faca bani e cu totul altceva. si eu socot ca vaccinarea contra hpv sau a gripei e de prisos, din simplu motiv ca nu sunt atit de daunatoare ca hepatitele virale sau poliomielita (ai idei de medicina sau doar te “hranesti” de pe chat-uri?).

N-am ideie de medicină, și la moment mă hrănesc din razele tale de înțelepciune. Îți mulțumesc pentru asta. Dacă mi-ai spune cum fac bani companiile dacă vaccinele sunt gratuite aș fi încântat (gradul meu de înțelepciune nu-mi permite să pătrund acest mister). Și cum pot fi de prisos vaccinele împotriva HPV și a gripei dacă ministerul nostru democratic nu ne spune asta (ba din contra, el făcea propagandă pentru vaccinele de gripă, dacă nu mă înșeală memoria mea). Aș fi recunoscător dacă ai prezenta o listă a vaccinelor de prisos.

 faptul ca unele vaccine (vaccinuri) contin aluminiu sau formalina e ceva ce cere respectare pastrarii produsului. aluminiu contine si, de o vorba, pasta de dinti lakalut, sau acus vei sustine ca si germania vrea sa-ti disruga supergenofondul tau comunist?

Pot să-ți fac rost de formalină, să-l consumi sub formă de pastile dacă-l socoți atât de util. Având niște cunoștințe atât de avansate de medicină, spune-mi: ce doză de formalină și/sau aluminiu ai fi de acord să fie injectate copiilor tăi (dacă-i ai, să fie sănătoși) pentru a preveni îmbolnăvirea lor cu rubeolă.

 esti un aniroman sadic si, fara sa-ti dai seama, mozachist in modul tau de a fi, esti un fel de sarpe care s-a apucat sa-si manince coada si intrun moment va ajunge demincatul greu accesibil pentru mincator.

Antiromânismul l-am discutat. Despre mazachizm… Sunt unele adevăruri care dor atunci când le afli. Dar dor o singură dată. Oamenii care nu-s informați trăiesc mai mult, știi asta. Nici nu fac riduri la creier. Eu prefer durerea adevărului (care doare o singură dată) decât plăcerea minciunii.

suna grotesc, dar asa apari in ipostazele tale dodonesti! ia stai un pic, nu cumva esti dodon? jalnic, chiar daca nu esti, esti un copil din flori al tatalui lui dodon despre care ultimul nu stie. insa asta se demonstreaza si fara testul adn. mai ai de gind sa traiesti pe blogul asta sau te “sinucizi”, stergindu-ti blogul si apucindu-te de sapa ca plinge buruianul dupa tine.

Nu-s dodon, și nu-s adept al acestui personaj. Sunt absolut sigur de părinții mei, pe care-i cinstesc. Dacă ai observat, nu am zis nimic despre părinții tăi (care probabil că-s oameni de treabă). Blogul mi-l voi șterge, dar asta nu va însemna sinucidere, și asta va avea loc atunci când eu voi socoti de cuviință, sper că nu trebuie să-mi cer voie de la tine. Buruianul îl voi prăși, dar la primăvară.

10 Comments

  1. Polina
    Posted 3 Octombrie, 2011 at 6:49 am | Permalink | Răspunde

    M-a facut sa rad amarnic comentariul lui Lilian, pare a fi frustrat tare omul.

  2. 1st
    Posted 3 Octombrie, 2011 at 9:03 am | Permalink | Răspunde

    Nu atrage atenția la acești Liliani. Sunt super-activi dar foarte puțini

    • Badan Sergiu
      Posted 3 Octombrie, 2011 at 2:17 pm | Permalink | Răspunde

      Eu i-am răspuns din milă. Nu seamănă să fie un troll ordinar. E un om naiv care crede că democrația (puterea poporului) presupune puterea poporului său. Drept că putea să se expună și fără prostii (și probabil îi pare rău că nu a făcut asta).

  3. Posted 6 Octombrie, 2011 at 7:16 am | Permalink | Răspunde

    Sergiu,
    Urmaresc de putin timp blogul tau cu mult interes..ma intereseaza in mod special noutatile din Libia- altele decat cele prezentate de mass-media;
    As dori sa opinez (parere personala) in privinta vaccinurilor : NIMIC NU ESTE GARATIS !..vaccinirile sunt platite in general de catre ministerul sanatatii al tarii respective in final din bani publici- vreau sa spun ca fiecare cetatean plateste indirect acele vaccinuri…cel putin asa stiam pana acum ..daca ai o alta parere o ascult cu placere.

    • Badan Sergiu
      Posted 6 Octombrie, 2011 at 11:26 am | Permalink | Răspunde

      Stiu ca-i asa cum spui. Dar este un paradox:
      Medicina la noi e cu plata. Poti si sa fii pe moarte, ca doctorii te vor intreba daca ai asigurare medicala. Peste tot dai mite, baccisuri, etc. Nu zic ca toti doctorii sunt asa, dar multi din ei sunt. Acum o saptamana s-a anuntat ca concediul medical nu va mai fi achitat integral, pentru a economisi bani. Repet, totul e pentru bani.

      Si dintr-o data… se trezeste bunul samaritean din ministrul sanatatii, si aranjeaza ca vaccinele sa fie gratuite.

      Este o vorba: sa nu primesti cadouri de la greci. A fost spusa inainte de cucerirea Troiei. In fine, cascaval gratuit gasesti doar in capcana.

  4. Posted 6 Octombrie, 2011 at 10:42 am | Permalink | Răspunde

    ..cred ca am primit o confirmare de e-mail-ul meu si inca odata m-a adus in blog-ul tau(cand am dat click)..astept parerea ta..poate nu vad bine anumite detalii…
    salutari din Madrid,
    Sam

  5. Posted 6 Octombrie, 2011 at 10:48 am | Permalink | Răspunde

    …ce-ti bati capul atat cu „”LILIAN-A”????!!…nu este cazul sa raspunzi provocarilor…- I-mi place blogul tau..si las-o pe liliana….ce zici Serioja- am dreptate???!!…tine-ma la curent cu LIBIA (nu stiu de unde scoti info…)

    • Badan Sergiu
      Posted 6 Octombrie, 2011 at 1:25 pm | Permalink | Răspunde

      Ca Lilian gandesc foarte multi. As spune – peste 50%. I-am dat un dus rece, iar daca are „dinti”, poate se va gandi.

      Despre libia, daca cunosti spaniola, viziteaza blogul lui Leonor: http://leonorenlibia.blogspot.com/
      ea e mai operativa decat mine, si multa informatie am luat de la ea.

      • Posted 6 Octombrie, 2011 at 6:52 pm | Permalink

        ..multumesc mult pentru link-ul trimis…nu am stiut pana acum de acest blog; ce sa-ti spun – pe aici (Madrid)cam toata lumea se lasa inselata de presa si televiziune…as ruga daca se poate atunci cand gasesti info sau link in rusa sa pui ceva mai multe explicatii in romana (nu inteleg rusa)
        …ca istorioara adevarata – probabil si amuzanta: patronul de la restaurantul din colt de unde locuiesc, l-am supranumit „Gadafi” in aceasta vara : tot timpul vacantei aproape ca nu a avut clienti,nu stiu cum a reusit sa supravietuiasca,sa plateasca chiria,curentul etc. Acum este mai bine! Sper ca poporul libian sa-si revina si el!

      • Badan Sergiu
        Posted 8 Octombrie, 2011 at 12:24 pm | Permalink

        Lucrurile se vor schimba foarte curand.
        De fapt, se duce o lupta a omenirii impotriva hegemoniei globale. Pe plan informational apar tot mai multi adepti ai lui Gaddafi, iar oamenii sunt din ce in ce mai informati.
        NATO chiar daca teoretic a castigat lupta, in schimb el si-a pierdut fața. Nici nu mai zic că nu au protejat populația civilă (asta nici n-au avut-o ca scop)

Lasă un răspuns

