Vlad Filat (PLDM) trimite spam pe telefonul mobil

Campania electorala s-a terminat, dar nu pentru toţi.

Ieri am primit un SMS:

From Vlad Filat

Subject Lumina sfinta a…

Date 31/12/2010

Type Text message

Conţinut:

Lumina sfinta a sarbatorilor de iarna sa Va aduca in inimi pace si bucurii alaturi de cei dragi.La multi ani! Vlad Filat,Prim-ministru al RM. Presedinte al PLDM

==========

Mesaju e cu sender personalizat. Teoretic el putea trimite acest mesaj prin Moldcell direct, sau printr-un sms gateway. Pretul pentru un asemenea mesaj e de 6 bani/mesaj. Oricum, e obijduitor sa fie consumati banii mei (platiti din impozite) pentru formarea prestigiului unui partid. De ce admit asta? O luna in urma am primit spam pe email, de la PLDM, iar atunci am depistat ca spam-ul a fost trimis utilizand infrastructura sis-ului.

Spun că acel mesaj a fost spam pentru ca:

1. Eu nu am solicitat niciodata sa primesc mesaje de la pldm, nici nu am dat adresa mea cuiva pentru asta.

2. Mesajul nu continea insemne precum ca ar fi bulk message (mesaj de masa).

3. Nu continea un link de unsubscribe.

4. Falsifica adresa expeditorului.

4 Comments

  1. ana
    Posted 31 Decembrie, 2010 at 2:33 pm | Permalink | Răspunde

    foarte interesant, numai ca informatia privind centrul de telecomunicatii vad ca e datata din 2009. Iar dupa ghimpu prima „fractura” in AIE a fost cauzata de faptul ca filat a decis trecerea acestul centru in subordinea guvernului fara a discuta cu presedentia- parlamentul de care tinea centrul.
    Iar pe pagina centrului apare chestia asta: „În prezent Centrul de telecomunicaţii speciale este operatorul sistemelor informaţionale şi de telecomunicaţii ale Guvernului Republicii Moldova şi prestează servicii în domeniul tehnologiilor informaţionale şi de asigurare a securităţii informaţionale.”
    Si eu am primit mesajul email, adresa mea e pe yahoo.com, nu locuiesc in RM, m-am intrebat- si i-am intrebat si pe pldm-isti, inclusiv pe adresa data pe pldm.md, si pe darie- cum a ajuns pldm-ul la adresa mea si n-am primit nici un raspuns…

    • Badan Sergiu
      Posted 31 Decembrie, 2010 at 3:31 pm | Permalink | Răspunde

      Multumesc pentru informatii, voi actualiza articolul precedent.
      > cum a ajuns pldm-ul la adresa mea si n-am primit nici un raspuns…
      Ai cont pe torrentsmd.com ? Serverul lor a fost confiscat o vreme, inainte de a incepe spamuirea tineretului.
      Update: Am actualizat articolul iniţial.

      • ana
        Posted 1 Ianuarie, 2011 at 8:17 pm | Permalink

        pe torrents nu am cont, banuiala mea e ca au luat-o de pe unimedia, acolo am cont.
        Cel mai tare m-a deranjat atitudinea pldm-istilor, adica omul e bun sa-i trimiti spam cu concertele tale, dar daca vrea sa afle cum ai ajuns la adresa lui il tratezi de gunoi. un membru al tldm (cu functie in tldm) mi-a explicat foarte bine pe unimedia ca de fapt suntem idioti utili pe care Partidul n-are de ce sa ne bage in seama.
        La multi ani!

      • Badan Sergiu
        Posted 1 Ianuarie, 2011 at 11:35 pm | Permalink

        Multumesc.
        mi-am dat seama ca am si eu cont pe unimedia. Asta pare sa puna punctele pe i.

3 Trackbacks

  1. […] Update. Într-un comentariu lăsat de ana, CTS ar fi în subordinea directă a guvernului şi nu a SIS. Dacă-i adevărat, atunci SIS nu are […]

  2. […] https://badan.wordpress.com/2010/12/31/vlad-filat-pldm-trimite-spam-pe-telefonul-mobil/ […]

  3. […] Sau  Vlad Filat (PLDM) trimite spam pe telefonul mobil […]

Lasă un răspuns

