În SUA casele se fac din carton. Video.

Nimeni nu mă crede când le spun că casele în SUA sunt făcute din carton, cu pereţi de carton. Le mai spun „N-aţi văzut prin filme, când îl aruncă pe cineva în perete iese prin partea cealaltă?” Ei îmi zic „nu uita, asta-i în filme, dar în realitate e imposibil, să faci casă din carton.”

Postez câteva filme de pe youtube, unde veţi vedea că şi un copil poate face gaură în peretele unei case americane (cu pumnul sau piciorul).

Avem încă multe de învăţat de la americanii superiori nouă. Şi trebuie să le dăm dreptate celor care râd de standartele sovietice în construcţii. Iar tot ce-i american, trebuie să slăvim.

Să nu uit, preţurile la o casă din carton în SUA e atât de mare, încât trebuie să iei credit ipotecar pentru toată viaţa. Iar prima tornadă transformă această casă în ruine:

casa dupa tornado

casa dupa tornado

2 Comments

  1. magda
    Posted 18 Iunie, 2010 at 4:20 am | Permalink | Răspunde

    Domnule,se cheama rigips si se foloseste la confectionarea peretilor INTERIORI sau la placarea oricaror alti pereti (o metoda mai simpla si mai eficienta decat tencuiala clasica)
    Asta nu inseamna ca constructia respectiva nu are o structura si niste pereti de rezistenta (cadre,grinzi,timpane sau cum s-or mai fi numind…)
    Nici eu nu cad pe spate dedragul americanilor,dar nici chiar asa…

    • Badan Sergiu
      Posted 19 Iunie, 2010 at 10:00 am | Permalink | Răspunde

      http://translate.google.com/#ro|ru|rigips
      Scuze magda. La noi se cheama ghipsocarton, de aceea si i-am spus carton.

      Casa mea nu poate fi luata de un tornado. Ar putea fi sparte geamurile, si ardezia ar putea sa se desprinda,dar in niciun caz sa ramana o gramada de scanduri amestecate cu rigips.

Lasă un răspuns

