SUN Internet – Internet pentru idioti

Să spun cum s-a întâmplat. În ultima vreme observ că downloadul merge greu de tot, maximum 128 Kb pe secundă. Intru pe saitul SUN Communications – caut preţurile (ele se află într-un pdf).

Mă uit acolo – 10 Euro – 5 Mbits. Noi plătim 11 Euro pentru 1 Mbit. Mi se pare că o fi vreo greşeală. Îi sun pe ei – întreb: Ce pachet avem noi? Îmi răspund – de 11 euro. Îi întreb: Dar mă uit în pricelist, şi văd internet de 5Mbit la 10 euro, e adevărat? Îmi zic: Da, e adevărat.

Care-i logica?

Trebuie să scrii cerere la ei în oficiu dacă nu vrei să fii tratat ca un idiot, care plăteşte de cinci ori mai mult. Altfel, nicicacum. Nici gând să ieftinească cumva, sau să adauge în viteză clienţilor vechi.

Dacă am avut nenorocul să fiu client fidel (m-am conectat cu 5 ani în urmă), trebuie să suport consecinţele – să plătesc internetul la preţul de acum 5 ani.

Personal, cred că mă voi conecta la alt prestator, e mai aproape oficiul lui decât al lui SUN Communications.

Lasă un răspuns

