Victoria justiției europene – Crucea=simbol interzis

Demult eu zic lumii că CEDO (Curtea Europeana pentru Drepturile Omului) nu-i chiar asa de buna precum are grijă presa să ne-o prezinte.

CEDO a poruncit Italiei să dea jos crucifixurile din școli și din locurile publice:

http://www.euronews.net/2009/11/04/eu-court-tells-italy-to-take-crosses-down/

http://bataiosu.wordpress.com/2009/11/03/anticrestinism-cedo-condamna-italia-pentru-prezenta-crucifixelor-in-scolile-publice/

Vedeți dumneavoastră, crucea, chiar dacă este și un simbol al Italiei, totuși poate fi interpretat și ca simbol religios, ceea ce ingrețoșează pe necreștini, atei și homosexuali, și astfel, li se încalcă drepturile.

Mă întrebați ce va urma? Ce părere aveți dacă s-ar interzice săruturile și ținerile de mână între partenerii heterosexuali, pentru că aceste gesturi îi îngrețoșează pe homosexuali? Cum n-ai da. Pe urmă toate relațiile heterosexuale de interzis, pentru că ar leza drepturile homosexualilor. Se încadrează în aceeași logică, nu?

3 Comments

  1. Posted 4 Noiembrie, 2009 at 11:42 am | Permalink | Răspunde

    Mi se pare normal sa fie date crucile jos, scoala si religia sunt lucruri care nu trebuie amestecate.

  2. paul
    Posted 4 Noiembrie, 2009 at 11:47 am | Permalink | Răspunde

    pai asta cu crucea este tare da sa se interzica orcum face parte din ultima profetie din biblie caderea babilonului cel mare sau curva cum se zice astea sunt imperiul religiilor false
    si vor cadea

  3. Badan Sergiu
    Posted 4 Noiembrie, 2009 at 11:55 am | Permalink | Răspunde

    Era sa uit. Urmatorul pas va fi interzicerea clopotelor bisericești. Vedeți voi, bătaia clopotelor e deja o chestiune publică, și poate să-i zgârâie la urechi pe homosexuali/atei ș.a.

Lasă un răspuns

