Despre Ecoul Moskovei

Este în Rusia un post de radio, cel mai independent, se cheamă Ecoul Moskovei (Eho Moskvy – эхо москвы).

Acesta-i postul de radio care simpatizează direct „militanţii” din caucaz.

Pe Wikipedia scrie că acest post de radio aparţine Gazpromului, iar noi ştim că formal, Gazpromul aparţine statului rus.

Reiese că statul rus finanţează un post de radio ostil lui?

PS. Pe pagina rusească Wikipedia, nu scrie aproape nimic despre faptul că ar aparţine Gazpromului, decât un singur rând mic:

Владелец Газпром-Медиа

Anunțuri

3 Comments

  1. atreiacale
    Posted 15 Septembrie, 2009 at 7:39 am | Permalink | Răspunde

    si postul de televiziune TV7, care a facut campanie in favoarea formatiunilor liberale, apartine Gazprom Media,

  2. atreiacale
    Posted 15 Septembrie, 2009 at 7:47 am | Permalink | Răspunde

    Consiliul director al Companiei „Analitic Media Grup” (AMG), care administrează postul de televiziune „TV7”, are un nou director, comunică Agenţia Monitor Media.

    Este vorba de Piotr Ribak, director al Agenţiei de publicitate „Alkasar-media” (Rusia), ce aparţine companiilor „NTV-media” şi „Gazprom-media”. Acesta l-a substituit pe Chiril Lucinschi, care şi-a prezentat demisia din această funcţie luni, 26 ianuarie.

    Solicitat de Agenţia Monitor Media, directorul „TV7” Anatol Golea, a declarat că politica editorială a respectivei instituţii media nu va fi influenţată de această remaniere. În urma acestei decizii „TV7” va deveni şi mai imparţială, şi mai echidistantă, a declarat Golea.

    Potrivit unor surse din cadrul AMG, Chiril Lucinschi şi-a prezentat demisia în legătură cu intenţia de a se lansa în viaţa social-politică a R. Moldova. Lucinschi şi-a dat demisia pentru a nu fi acuzat ulterior că ar influenţa politica editorială a postului „TV7”.

    Compania „AMG” şi-a început activitatea acum 11 ani. Între anii 1999-2005, „AMG” a retransmis pe teritoriul R. Moldova postul public rus de televiziune (ORT, în prezent „Pervâi kanal”). Autorităţile moldovene au privat această companie de dreptul de a mai retransmite postul TV public rusesc în 2005. În septembrie 2005, „AMG” a creat postul „TV7”, una din puţinele instituţii media electronice din Moldova care critică actuala guvernare.

  3. Badan Sergiu
    Posted 15 Septembrie, 2009 at 9:49 am | Permalink | Răspunde

    Reiese ca joaca si pentru sine si pentru adversar. E cea mai desteapta modalitate de a castiga.
    Aceiasi regizori, se schimba doar actorii.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: