Unde poti gasi aproape orice cantec pe internet?

Am gasit un site: www.vkontakte.ru . E o retea sociala, doar ca-i curata de gunoaiele care apar pe odnokashniki, hi5, si mai recent, pe facebook.

Are versiune in engleza, daca indicati alta tara decat Rusia, presupun ca se va selecta singura. La mine asa s-a intamplat cand am pus ca-s din Moldova.

Acolo e un motor puternic de cautare: video, audio, alte persoane, si o gramada de alte lucruri.

Am facut „search by audiofile” la un cantec pe care nici pe youtube nu-l gaseam, aici am gasit mai multe versiuni.

Evident, muzica se descarca cu ajutorul extensiei downloadhelper, despre care am scris aici.

Update: Cand am spus ca-i curat si fara reclama, eu folosesc adblock plus, si reclama era blocata.

2 Comments

  1. Posted 6 Iunie, 2009 at 7:59 pm | Permalink | Răspunde

    marfa ! o sa il incerc si eu . m-am saturat de youtube !

  2. Badan Sergiu
    Posted 7 Iunie, 2009 at 7:08 pm | Permalink | Răspunde

    E bun si youtube, dar pentru video.

One Trackback

  1. […] Cum să asculţi muzică gratuită pe internet Continuare unui articol mai vechi despre cum poti găsi aproape orice cântec pe internet. […]

Lasă un răspuns

