Solutie anti-gripa

Cateva saptamani in urma am fost bolnav de gripa. A fost o experienta interesanta, pentru ca am avut ocazia sa testez niste metode de vindecare, si am tras niste concluzii importante. In primul rand, mi-am dat seama de calea gresita pe care a apucat-o medicina moderna. Sa zicem, un om are muci, medicina moderna ii va recomanda galazolina, sau bixtonim, cu alte cuvinte – picaturi de efidrina. Ce efect au aceste picaturi? Ingusteaza vasele sangvine, atata tot. Dar ce se intampla de fapt? De fapt, organismul nostru lupta cu virusul, si ca sa scoata “prizonierii”, “ranitii” si “trupurile”, adica, virusii afara, a deschis o supapa de rezerva, cum este nasul, si scoate toate aceste componente toxice si infectioase afara, sub forma de muci.

Dar noi ce facem? Picaturi de efidrina in nas? Noi destupandu-ne nasul, de fapt astupam aceasta supapa, iar organismul nu mai poate scoate nimic afara. Peste jumate de ora incearca din nou, dar noi, desteptii, mai picuram efidrina. Cum se zice, amagim aeroportul – cumparam bilet si nu ne ducem. Dupa mai multe incercari esuate ale organismului, el depoziteaza acest material infectios undeva in organism, de unde va iesi mai tarziu, peste ani de zile, deja prin alta parte – sub forma de cancer sau alte boli grele.

Care-i solutia atunci cand avem muci? Corect – noi trebuie sa ajutam organismul sa se dezbaiere de ei. Tin minte mama mea, in copilarie, ne punea deasupra unui vas cu coji de cartofi fierti, la aburi. Efectul – mucii se topeau si curgeau. E genial, nu-i asa? Asta trebuie sa fie filosofia medicinei – sa inteleaga cum organismul lupta cu boala, si reiesind din asta, sa-l ajute in aceasta lupta! Ce face medicina moderna? Lupta cu simptomele, doar cu simptomele (adica, lupta cu efectele, nu cu cauza).

Sa mergem mai departe. Ce ne recomanda medicina oficiala in caz de gripa? Antibiotice? Ce inseamna antibiotice? Articol in Romana, si articol in Engleza. Printre altele, va recomand sa le cititi, diferenta este mare. In engleza se spune:

In common usage, an antibiotic is a substance or compound (also called chemotherapeutic agent) that kills or inhibits the growth of bacteria.

Termenul antibiotic se refera la o substanta sau compus (numit si agent chemoterapeutic) care omoara sau inhiba cresterea bacteriilor.

Iar in Romana:

Antibotic greacă ἀντί- contra, βίος- viaţă este o grupă de medicamente care se folosesc la tratamentul bolilor infecţioase.

Prin urmare, in engleza mi se spune concret ca antibioticele sunt folosite impotriva bacteriilor, iar in romana se spune ca trateaza bolile infectioase. Ma intrebati care-i diferenta?

Nu toate  bolile infectioase sunt provocate de bacterii. De exemplu, gripa e provocata de un virus, care se inchisteaza la nevoie, si poate supravietui oricarui antibiotic.

Asta in ciuda etimologiei cuvantului antibiotic – impotriva vietii.

Cu alte cuvinte, doctorul care va prescrie antibiotice impotriva gripei, nu merita sa va incredintati lui – el doar ingreuneaza situatia.

Care sunt solutiile?

Pentru bolile respiratorii, eu voi imbunatati formula batraneasca. Astfel, in loc de coji de cartofi fierte, eu voi recomanda ceapa taiata marunt. Taiati o capatina de ceapa, cat de marunt puteti. Turnati-o intr-o farfurie, acoperiti-va capul cu un stergar si respirati deasupra farfuriei, cat mai aproape de ceapa.

Veti simti imediat cum vi se desfunda nasul (nu se subtiaza vasele sangvine, ci se topesc mucii). Veti simti usturime in locurile in care exista inflamatie – de la nas, gat, pana la plamani. Faceti procedura pana trece efectul de usturime, dupa care puteti sa mancati o parte din ceapa. Repetati cat de des puteti, aceasta procedura nu are nici un efect nociv. Garantez vindecarea gripei, bronhitei si a altor boli pulmonare.

Din cele mai vechi timpuri se stie ca ceapa si usturoiul sunt cele mai bune antiseptice, calitativ, mult mai puternice decat orice antibiotic sintetic. Pe langa faptul ca omoara agentii patogeni, nu au niciun efect asupra bacteriilor bune din organism. De aceea, ceapa trebuie folosita impreuna cu usturoiul.

Se iau cativa catei de usturoi (cate unul pentru fiecare 10 kg de greutate corporala). Atata se consuma pe zi. Cum va place mai mult – puteti sa mancati sau sa beti. A doua alegere are avantaje, in caz ca nu vreti sa miroase urat din gura – taiati marunt usturoiul, si il inghititi cu apa. Astfel nu veti simti nici usturime.

In ce priveste usturoiul, il puteti consuma si in cantitati mai mari – e absolut inofensiv pentru organism. Eu cand eram bolnav, mancam de 3-4 ori pe zi cate 6-7 catei. Iar procedura cu ceapa o faceam de 4-5 ori pe zi. In 3 zile m-am vindecat (trecuse faza activa), intr-o saptamana ma simteam absolut normal.

Inca un lucru – temperatura inalta. Nu demult am vazut un reportaj la Discovery, sau National Geographic, despre o viespe care mananca albini. Singurele albini care pot sa se apere de ea sunt albinele japoneze. Cand se apropie de stiubei prima viespe – in recunoastere, albinile o inconjoara intr-un ghem, si dau din aripi pana viespea moare. Viespea moare la 41 grade, albinile la 42. La fel si organismul nostru, ca sa lupte mai eficient cu virusul sau bacteria patogena, isi creste singur temperatura, ca sa o slabeasca. La 40 grade bacteriile si virusii nu se mai inmultesc, iar asta ii da ragaz organismului sa lupte cu ele. E clar principiul?

Ce ne recomanda medicina oficiala? Sa reducem temperatura, adica, sa luptam cu ea, cu un simptom, cu o stare prielnica noua. Ceea ce ne reuseste cu ajutorul aspirinei, paracetamolului, si a altor medicamente. In copilarie, eu beam ceai de zmeura – acest ceai crestea temperatura.

E foarte logic – daca organismul are nevoie de temperatura inalta pentru a lupta cu microbii, noi trebuie sa-l ajutam – efectiv, pastrand temperatura, sau marind-o. Reteta – 50 gr. de divin, ceai de zmeura, ceai de usturoi (da, chiar asa!), si niste paturi calduroase!

Cu aceasta ocazie mi-am adus aminte de un tratament al cancerului, folosit cu 50-70 ani in urma. Un doctor a observat ca dupa ce un pacient a luptat intre viata si moarte, cu temperatura de 41 grade, s-a tratat de cancer. Doctorul a inventat o receta – un amestec extrem de toxic, care creste temperatura corpului pana la 41 grade. Mult timp se vindecau oamenii prin aceasta metoda, pana a aparut American Medical Association – AMA, care incetul cu incetul a inchis toate centrele de lecuire.

Sper ca ideile au fost clare. Mi-ar placea ca oamenii sa le incerce. Astept si comentarii.

7 comentarii

  1. Posted 5 martie, 2009 at 10:56 am | Permalink | Răspunde

    Este super interesant , am citit cu atentie si iti dau dreptate (astazi mananc ceapa in salata , si poate in seara asta incerc si usturoi ). Medicina moderna ne da peste cap , este scumpa si de cele mai multe ori ineficienta !

  2. Diana
    Posted 5 martie, 2009 at 2:02 pm | Permalink | Răspunde

    Foarte bune sfaturi Sergiu!

    Eu sunt de acord cu medicina naturista, si de obicei o aplic…desi cu usturoiul si cu ceapa ma inteleg mai rau :)dar pentru asta sunt mai multe solutii…

    Mersi pentru articolele interesante!

    • Badan Sergiu
      Posted 6 martie, 2009 at 11:53 am | Permalink | Răspunde

      Multumesc pentru apreciere!

  3. coco
    Posted 16 august, 2009 at 3:36 pm | Permalink | Răspunde

    16-08-2009-am gripa-incerc cu medicamente de 2 zile-si ma simt mai rau
    ora 17,35 `[spania]azi am cautat pe net si v-am gasit
    incerc cu ceapa si cu usturoi
    am sa va tin la curent cum evoluez[daca o sa mai evoluez]

    • Badan Sergiu
      Posted 19 august, 2009 at 10:45 am | Permalink | Răspunde

      Eu de doua ori m-am tratat in acest fel.
      Insanatosire rapida!

  4. Posted 25 octombrie, 2011 at 8:15 am | Permalink | Răspunde

    Cu siguranta medicina de acum este una esuata total. Toti doctorii astia ar trebui dati in judecata pentru malpraxis pentru ca sunt un sindicat al crimei organizate pana la urma. :)) Pare sumbru si mult ce spun, dar reflectand un pic e foarte adevarat. Ca sa nu mai mentionez ca astia sunt sponsorizati de companiile din industria farmaceuticii. ;)

    Anyway, extrem de util este articolul! Multumim mult!
    La mai multe articole de genul asta, te rugam! :D

    • Badan Sergiu
      Posted 25 octombrie, 2011 at 10:20 am | Permalink | Răspunde

      Multumesc.
      Curand va fi inca o bomba (e in perioada de testare acum). Aboneaza-te la blog daca vrei sa fii instiintata.

3 Trackbacks

  1. By Gripa porcina « Badan Blog on 1 mai, 2009 at 6:16 pm

    [...] ce priveste gripa, ea se trateaza usor (aici am un articol pe aceasta tema): cel mai bun preparat impotriva gripei este usturoiul-ceapa: dar in cantitati mari. Consumati cate [...]

  2. By Raspuns la un comentariu « Badan Blog on 4 iunie, 2009 at 9:34 am

    [...] curgerea nasului, eu am un articol – solutie antigripa, acolo am descris bine ce se petrece cu medicamentele pentru muci . Si aici revin la subiectul de [...]

  3. By Solutie anti-gripa on 8 decembrie, 2012 at 6:51 pm

    [...] Solutie anti-gripa [...]

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 72 other followers

